2024 Double G-Coin III (5,000 + 5,000 Bonus)
Don't miss out on exclusive G-Coin deals available for 7 days only! - 10,000 G-Coin (includes 5,000 bonus G-Coin) * This product can only be purchased once during the sales period. * G-Coin can only be used in PUBG's in-game store.