2024 Double G-Coin II (2,500 + 2,500 Bonus)
Don't miss out on exclusive G-Coin deals available for 7 days only! - 5,000 G-Coin (includes 2,500 bonus G-Coin) * This product can only be purchased once during the sales period. * G-Coin can only be used in PUBG's in-game store.