Zombie Army 4: Undead Airman Character
When Plan Z was unleashed, millions of soldiers rose from the dead – but not everyone came back as a mindless ghoul! Hector crashed in the Alps during the Dead War, and isn’t going to let that whole ‘being dead’ thing get in the way of his duty as a gentleman! Just try not to catch yourself on the propeller blade sticking out of his chest.