Zombie Army 4: Molten Lava Weapon Skins
Introducing the hottest zombie slayer in town, straight from the fires of hell! Apply a molten lava look to your loadout with these weapon skins*. *Skins apply to all weapons included in the base game, and are not compatible with DLC weapons.