YAKUZA Series Starter Pack
Step up and start your action-packed, beat em’ up adventure across Japan as Kazuma Kiryu, a legendary Yakuza known as the ‘Dragon of Dojima’ as he fights like hell to protect those he loves. This bundle includes remastered versions of the two games that started the critically acclaimed series. Yakuza Kiwami – Take the fall for the murder of a crime boss and emerge from prison 10 years later to Yakuza clans on the brink of a civil war that hurtles you on an intense journey of sacrifice, betrayal, and love, fueled by your fists and unyielding resolve. Yakuza Kiwami 2 – Face down the ambitious and deadly foe known as the ‘Dragon of Kansai’, in an all-out war between rival Yakuza clans where two legendary dragons collide and only one can survive.