World of Outlaws: Dirt Racing UMP Modified Series Pack
In Career Mode, expand your racing team with the popular DIRTcar UMP Modifieds. These cars have a hybrid design - open wheel in the front, stock car in the back, and have a personality all their own! Add the 1/3-mile bullring of I-55 Raceway to your season schedule in all series and see why it's a driver favorite. Then, face your toughest competition when you race both the UMP Modifieds and I-55 Raceway in Online Multiplayer!