"The revolution begins with the soul." The 70s were a time of musical rebellion, funky fashion, and cultural icons. Continue the hard work with your own set of garb and gear that shows off the style of that classic era. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. Find your unlocked items under their corresponding shop: Wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.