"Gentlemen, shall we ride?" For crown and country, or perhaps just for style, this British-themed pack will ensure you ride with class. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices. Find your unlocked items under their corresponding shop: Wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.