WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 2
This set offers Original Costume 2s for all 65 officers who appeared in DYNASTY WARRIORS 7 and DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends. *DW7 ORIGINAL COSTUME PACK 6-9 are included in this set.