Conduct your inquisition with the Season Pass. Access more systems in the Caligari sector, impose the Emperor's will on new enemies, and regularly get new equipment, all at a special price. The Season Pass contains: - Brand-new investigations. - New campaigns with additional loot. - New emotes. - Several additional familiars.