Viva Piñata Challenge Pack
Three additional challenges for Kinect Sports Rivals, introducing Buzzlegum, a delicious honey manufacturer from the world of Viva Piñata with an offer to sponsor your Champion. Fire balls back with your new Cannonata racquet and complete these three events to win a load of bonus Coins and an exclusive Buzzlegum Tennis outfit. Wear it with delicious pride to show your support for the sweetest of honey makers. Kinect Sports Rivals: it’s YOU vs. the world!