Van Helsing III: Umbralist Epic Item Pack
Receive epic relics of untold power that can be found exclusively in this content pack for the Umbralist class. The Umbralist Epic Item Pack includes a powerful dagger that will help you fight the hordes of bloodthirsty enemies. The DLC also includes a unique spirit hood, which will strike fear in the hearts of your enemies. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.