Van Helsing III: Igor Minipet
This mighty Igor fought in many wars but in the end there was no one left to fight. Now, he decided to join you and go to war once again, so he can help you defeat your archenemy. The Igor Minipet DLC unlocks the Igor rare minipet, who boosts your resistance against all kinds of damage so you will less likely fall in battle.