TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN TAG)
Choose from 37 tracks, taken from the first TEKKEN TAG, to customize your symphonic experience! All tracks are available through the in-game TEKKEN TUNES mode. *This downloadable content includes the same data as the TEKKEN TAG bonus tracks that are in TEKKEN TAG 2 Bonus Tracks Pack A. Please be careful not to purchase the same bonus tracks.