TTT2 Bonus Tracks Pack B
Choose from 108 tracks, taken from TEKKEN 4, TEKKEN 5 and TEKKEN 6, to customize your symphonic experience! All tracks are available through the in-game TEKKEN TUNES mode. *This downloadable content includes the same data as TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 4), TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 5), and TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 6). Please be careful not to purchase the same bonus tracks.