TTT2 Bonus Movies (TEKKEN TAG)
A collection of movies taken from the first TEKKEN TAG! Check them out any time you like through the in-game GALLERY mode. *This downloadable content includes the same data as the TEKKEN TAG bonus movies that are in TEKKEN TAG 2 Bonus Movies Pack A. Please be careful not to purchase the same bonus movies.