TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 6)
A collection of movies taken from TEKKEN 6! Check them out any time you like through the in-game GALLERY mode. *This downloadable content includes the same data as the TEKKEN 6 bonus movies that are in TEKKEN TAG 2 Bonus Movies Pack B. Please be careful not to purchase the same bonus movies.