TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 2)
A collection of movies taken from TEKKEN 2! Check them out any time you like through the GALLERY mode. *This downloadable content includes the same data as the TEKKEN 2 bonus movies that are in TEKKEN TAG 2 Bonus Movies Pack A. Please be careful not to purchase the same bonus movies.