TTT2 Bonus Movies Pack A
A collection of movies taken from the first TEKKEN, TEKKEN 2, TEKKEN 3, and TEKKEN TAG! Check them out any time you like through the in-game GALLERY mode.*This downloadable content includes the same data as TTT2 Bonus Movies (TEKKEN), TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 2), TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 3), and TTT2 Bonus Movies (TEKKEN TAG). Please be careful not to purchase the same bonus movies.