Tropico 4 - Plantador
Get into the plantation business! Construct new plantations for more workers and larger fields, choose the "Plantador" character trait for improved agricultural production and export prices and wear a sombrero. New decoration items include a water reservoir, a windmill, flower beds and trees. The mission "Research" challenges you to build a profitable industry while researching and unlocking new buildings as you go.