Trials Fusion: Empire of the Sky
Go even higher with the second content pack for Trials Fusion: Empire of the Sky! A protected and pristine utopia was built on futuristic islands floating in the sky for the rich to enjoy their leisurely lives. Are you ready to ride in a hyper-technological world? Enhance your experience in the sky with: - 9 new tracks including six Classic Trials Tracks, one Supercross Track, one Skill Game and one FMX Track - 18 new Challenges including secret features, hidden mini-games - 5 new achievements - Dozens of new Track Editor objects including anti-gravity technology, resort homes, force fields, floating platforms and much more!