Train Sim World 2: Scottish City Commuter: Glasgow - Newton & Neilston
Experience the hustle and bustle of a modern suburban network using classic electric traction, linking Glasgow's suburbs with the historic Glasgow Central hub, in Train Sim World 2: Cathcart Circle Line. It’s your job to take charge of the diverse services across this route; hurry commuters from the leafy suburbs and densely populated towns on the south bank of the River Clyde, up into the iconic Glasgow Central station. Take control of the instantly recognisable “PEP” in the form of the BR Class 314 EMU, adorning ScotRail’s Saltire livery, and go to work on a variety of services. Shuttle between Glasgow, Newton and Neilston, and call at stations along the entirety of the Cathcart Circle in both clockwise and anti-clockwise directions. Take things for a turn by running services from Glasgow to Glasgow, and bring trains in and out of Shields depot and Neilston turnback siding.