Total War: WARHAMMER - The Grim and The Grave
The Grim and The Grave DLC Pack is playable in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Grim & The Grave Lords Pack introduces two new playable Legendary Lords to Total War: WARHAMMER. Embark on new campaigns as Volkmar the Grim (Empire) and Helman Ghorst (Vampire Counts), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more. This Lords Pack also introduces 18 new Regiments of Renown: elite variants of existing Empire and Vampire Counts units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.