Total War: WARHAMMER II - The Prophet & The Warlock
The Prophet & The Warlock DLC Pack is playable in the Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Prophet & the Warlock Lords Pack introduces two new playable Legendary Lords to Total War: WARHAMMER II. Embark on new campaigns as Tehenauin (Lizardmen) and Ikit Claw (Skaven), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more. This Lords Pack also introduces 21 new Regiments of Renown: elite variants of existing Skaven and Lizardmen units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.