Total War: WARHAMMER II - Rise of the Tomb Kings
The Rise of the Tomb Kings DLC Pack is playable in the Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Command four new Legendary Lords, plus legions of skeletal warriors, cavalry, chariots and towering stone constructs. The Tomb Kings work differently to other factions as their units do not require gold for recruitment and upkeep, thus enabling you to swiftly raise large armies and go on the warpath. With their own hero types, units, magic, quests and more, the Tomb Kings offer a truly unique way to enjoy Total War: WARHAMMER II.