Total War: WARHAMMER II - Curse of the Vampire Coast
The Curse of the Vampire Coast DLC Pack is playable in the Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Command four new Legendary Lords plus their legions of undead pirates, gunners, artillery and hideous denizens of the deep! Seek out lost treasures and the hidden Pieces of Eight, establish secret pirate coves to fund your economy, and upgrade your ship to unlock new units and powerful upgrades. With their own hero types, units, magic, quests and an epic endgame battle, the Vampire Coast factions offer a unique new way to enjoy Total War: WARHAMMER II.