The Wolf-Priest of Ulric
This Hired Sword is a new Hero-type unit that can be recruited to further customize your roster. The Wolf-Priest of Ulric is available for the Sisters of Sigmar and the Human Mercenaries. Ulric is the god of wolves, war and winter. In some of the Northern provinces, he is venerated even above Sigmar by peasants and nobles alike. Those who enter his priesthood are fierce and hardened men, embodying the primal nature of their god. Grim warriors in their own right, these Priests are able to instill in their comrades the cold howl of Ulric, inspiring them to feats of bravery and savagery.