The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Expand your The Surge 2 experience with the "BORAX-I Quantum Mace", available exclusively with the Season Pass. This fear-inducing weapon originally spun off from CREO's much maligned Spark project, the Quantum Mace channels incredible amounts of radiation directly through its blades, while keeping its user (almost) completely uncontaminated. Smash your enemies into the fifth dimension or melt them down to their atoms - the choice is yours! Find it as you fight your way through Jericho City, cut it from your enemies and equip it for yourself!