The Da Vinci Disappearance DLC
After the fall of the Borgias in Rome, Leonardo Da Vinci is kidnapped by an underground cult dedicated to transforming mankind. Ezio will embark on a relentless quest to recover stolen paintings in order to find Leo before it is too late, discovering two new locations and two new gameplay features along the way. The multiplayer addition is the biggest expansion to the award-winning multiplayer yet, including one new map, four new characters and two new game modes. The new multiplayer map, Alhambra, provides multileveled indoor and outdoor areas perfect for predators to lurk in the dense crowd for unsuspecting targets. The four new characters include the Dama Rossa, the Knight, the Marquis and the Pariah. In Escort mode, two teams of four players compete to protect their VIP target or assassinate the other team’s VIP target. In Assassinate mode six to eight players are pitted against each other deathmatch-style in one ten-minute round.