The Curse of the Zombiesaurus
Put a horde of spooklings to work gathering bones, brimstone and ectoplasm in this macabre, amusing, night-time, graveyard kingdom! Build an eerie graveyard town for Wilhelm the grave keeper, Count Kefula and the other creepy Kefling residents of this chilling land. Horrifyingly strange creations await you as you create your spooky kingdom and work out how to deal with the largest, most horrifyingly strange creation of all… the Zombiesaurus! This add-on requires the latest title update.