The Crew 2 Gold Crew Credits Pack
Use Crew Credits to purchase new amazing vehicles, more customization for your vehicles, or your avatar! Amount: 270,000 CC + 90,000 CC Bonus. Your CC Pack purchase will be credited to your account as soon as you finish the Prologue.