Tank Decal - Royal Flush
A "Royal Flush" decal that can be affixed to Claude's tank, the Hafen. After downloading, enter Book Mode to receive this decal. The decal can be applied by going to Book Mode > Headquarters > R&D Facility > Install Tank Parts > Hafen > Change Decal.