SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Wild Joker Dress
Additional customization skin usable for select characters. Includes: - Wild Joker Dress *Costumes and decorations can be equipped on the SKIN tab of the CUSTOMIZE screen, which will be available after clearing Story > Chapter 1 > Quest 1.