Sun Wukong Skree - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Skree" content. You MUST own the Skree content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Skree in Awesomenauts Assemble!