Suit and Gun Collection
The Suit & Gun Collection gives you all the tools you need to complete your missions in style. Get access to 4 disguises and 4 weapons and give yourself an edge. The Suit and Gun Collection includes 4 disguises: Deus Ex/Adam Jensen Suit, High Tech Suit, High Roller Suit, Public Enemy Suit and 4 weapons: Deus Ex handgun, Bartoli Custom Pistol, Bronson M1928 submachine gun and Krugermeier 2-2 Pistol.