Strange Brigade - The Thrice Damned 3: Great Pyramid of Bes
A perilous pyramid full of terrifying traps? A troublesome teleporter to the afterlife? Old foes seeking revenge? Sounds like the climax to this terrifying tale will be anything but a walk in the park for our heroes! Grab a stiff drink, adventurer, the Great Pyramid of Bes is the thrilling finale to the Thrice Damned campaign. The legendary Shield of Bes may be complete and hordes of foes in the ground once more, but there's still work to be done! Finish the tantalising tale in this epic conclusion and blast your way to the finale solo or in 2-4 player co-op!