Starlink: Battle for Atlas- Skullscream Starship Pack
The Skullscream Starship Pack includes the digital version of: * 1 Rankor Pilot * 1 Skullscream Starship *1 Tidal Wave Weapon Rankor - An Outlaw gang boss and expert mechanic with a short fuse and a mean streak a mile long. Rankor is gruff, rude, and dangerous, but has a soft spot for the underdog. If that’s not you… watch out. Skullscream - Only someone as self-congratulatory as Rankor would name their ship Skullscream - and only Rankor is savage enough to actually earn that name. The bleached animal bone that decorates its hull is the last thing many an unworthy foe sees before they're blasted out of the sky. Tidal Wave - Similar to Shockwave in its short-range wave-fire functionality, but with an added kick of antigrav Stasis power, Tidal Wave is ideal for clearing a path through enemies that insist on getting in your way.