Starlink Battle for Atlas - Haywire Pilot Pack
Enhance your adventure and achieve victory with the Haywire pilot pack and his Pilot Ability: Hack Override. Includes the digital version of: *1 Haywire Pilot Play as Haywire, the result of an experiment conducted by Mason to see whether or not ancient Legion programming could safely interface with the Equinox’s AI, Sage. Communicating only in garbled electronic sounds, Haywire is a curious little machine and a valuable asset to the Initiative. Hack Legion enemies to turn them into temporary allies and shift the tide of battle in your favour.