Enhance your arsenal and adapt to overcome your enemies with the Hailstorm and Meteor Mk.2 Weapon Pack. Includes the digital version of: * 1 Hailstorm Weapon * 1 Meteor Mk.2 Weapon Hailstorm - It adapts the four-barrel rotary technology of the Shredder to deliver cryo-enhanced projectiles, firing in short, accurate bursts that Frost the target with deadly precision. Meteor Mk.2 - The supercharged Mk.2 version of the Meteor projects an even more intense field of heat around its user, turning them into a flaming ball of fiery death for anyone unlucky enough to get in their way.