UbisoftOther
With the Collection Pack, complete and enrich your experience with the other Starships, Pilots and Weapons of the game, and benefit from each of their special capacities! Combining these modular toys in combat will help you adapt to challenges as you save Atlas. The collection pack includes the digital versions of : * 4 Starships : Neptune, Apex, Lance, Nadir * 8 Pilots : Levi; Razor, Eli, Kharl, Chase, Hunter, Judge, Shaid * 12 Weapons : Levitator, Volcano, Imploder, Nullifier, Iron Fist, Alt. Freeze Ray, Crusher, Super Gatling, Shockwave, Alt. Gauss, Hailstorm, Alt. Meteor Disclaimer : some contents available in the collection pass are already available in the Digital starter Edition. In Starlink: Battle for Atlas, lead a group of interstellar pilots as you build your own starship, explore the Atlas star system, and battle the vile Grax and his Forgotten Legion.