Specimen X-58 - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Sentry X-58" content. You MUST own the Sentry X-58 content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Sentry X-58 in Awesomenauts Assemble! This premium skin comes with an all-new, fully customized voice set.