Special Edit Parts
This limited edition parts pack comes with equipment based on the following characters as their motifs: Guo Jia and Guan Yinping from "DYNASTY WARRIORS 8", Date Mashamune from the Japanese social game "Nobunyaga no Yabou", and Tenko, the mascot from the "Toukiden" series. * Added Equipment ・Guo Jia (full set) ・Guan Yinping (full set) ・Date Mashamune (full set) ・Tenko costume (complete set; men's and women's costumes)