Shadow of the Tomb Raider - The Price of Survival - Add-on
Solve the mystery of Lara's greatest foe! While cracking the private codes of Trinity's leader, Lara Croft must overcome not only an explosive new challenge tomb, but also the elite Paititian soldiers standing in her way.