Scourge Captain McPain - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Ted McPain" content. You MUST own the Ted McPain content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Ted McPain in Awesomenauts Assemble! The Scourge Captain McPain skin comes with a unique character theme, killing spree theme, a unique voiceover, and special in-game audio effects for the character.