Rivals of Aether: Ranno and Clairen
Play as original characters Ranno and Clairen with this two-pack DLC for Rivals of Aether. Ranno, the Poisonous Pacifist, represents water while Clairen, the Flame's Salvation, represents fire. The DLC comes with two playable fighters.