Riders of the Rustland
Go beyond the edge of the city with the first content pack of Trials Fusion : Riders of the Rustlands! These forgotten people live outside the elevated class region that Fusion takes place in, and lack the wealth of the inhabitants in the city area. Ignored and left to their own devices by the government, they are forced to use, build and scavenge what they can to make a living. The lack of law and order makes this a dog eat dog world. Expand your adventure with: - 10 new tracks (including six Classic Trials Tracks, two new Supercross Tracks, one Skill Game and one FMX Track). - 18 new track Challenges (including secret features, secret mini-games, and more) - 5 new achievements - Dozens of new Track Editor objects including wrecked vehicles, warehouses and much more! "