RIDE 5 - King of the Hills Pack
The RIDE 5 - King of the Hills Pack includes: - Ducati Monster Plus (2021) - KTM 890 Duke R (2021) - MV Agusta Rush 1000 (2021) - Triumph Speed Triple RS (2020) - Vyrus Alyen (2020) - Track: Stelvio Triumph‘s jewel in the crown, the Speed Triple RS has been updated with a 3-cylinder, 150 hp engine: perfect for navigating those hairpins! The Monster Plus is the same, encapsulating Ducati‘s brand with an even more minimalist look, while the KTM 890 Duke R, “the super scalpel”, offers exceptional stability on bends. Two limited edition models by MV Agusta and Vyrus: respectively the Rush 1000 (of which 300 models were made), and the Alyen with only 20 samples. All light, fast and ideal bikes for tackling Stelvio‘s narrow curves and steep climbs – inspired by the famous mountain pass. Get ready to immerse yourself in breathtaking views! This DLC is included in the RIDE 5 - Season Pass.