RIDE 5 - Free Pack 04
The RIDE 5 - Free Pack 04 includes: - Aprilia RSV 1000 R (2009) - Honda VTR1000 SP-2 (2006) Straight from SBK racing, the Honda VTR1000 SP-2 is at its best from 6,000 rpm onwards – dreamlike performance! The Aprilia RSV 1000 R focuses on balance instead: with a wider steering angle, the frame is stable and the side panels are thinner to facilitate riders' movements.