RIDE 5 - Free Pack 03
The RIDE 5 - Free Pack 03 includes: - Ducati Monster 900 (1993) - Kawasaki GPZ 900R Ninja (1989) An 80's symbol, the GPZ 900R is the first Kawasaki to adopt the famous Ninja logo, which has become a reference point for enthusiasts. A minimalist motorbike, without fairing: the Ducati Monster 900 was one of the first naked bikes, marking a turning point thanks to its twin-cylinder engine's power.