Peggle 2 Windy the Fairy Master Pack
Peggle 2 has become more masterly, thanks to the addition of a sparkling new Peggle Master – Windy the Fairy! This impish little sprite wants nothing more than to enable huge scores with the help of her incredible Fairy Flock power, which magically transforms lowly blue pegs into ferociously high-scoring purple pegs. With Fairy Flock even the simplest shots become Free Ball-earning monsters, and great shots become titanic monuments to the acquisition of points. Containing 10 new levels, 10 new trials, 30 additional objectives, 3 costumes and 3 new achievements, Windy’s Master Pack is a Peggler's dream!